fyvi

+38 098 101 75 75
UkrainianEnglishPolishRussian

Координатор весілля

 Лише для тих, хто цінує свій власний час і бажає передусім отримати якість в організації свят без невдалих експериментів!

Хто такий весільний координатор?

 Координатор весілля – це професіонал весільної сфери, Твій особистий помічник, який докладає максимальних зусиль для того, щоб приготування до свята стало для Тебе і Твоїх рідних легким і приємним.
Коли присутній весільний розпорядник, молодятам та їхнім рідним не потрібно турбуватись ні про контроль роботи і вчасність приїзду підрядників-виконавців (перукаря, візажиста, фото- та відеографів, ведучого, музикантів та ін.),  ні про відповідність здійснення усіх послуг до замовлення, ані про погодження додаткових організаційно-технічних питань….
Професійний весільний координатор, як особистий асистент молодят, не просто знає всі деталі побажань наречених, але й уміє грамотно порадити, проконсультувати, а в день весілля проконтролювати й навіть стати
 їхніми очима для контролю, вухами для надокучливих телефонних дзвінків і діями оперативного вирішення будь-яких проблем і несподіванок.    Таким чином батьки і друзі можуть спокійно насолоджуватись цим неповторним днем разом із молодятами. Адже весілля – неповторний день і саме такий день буває лише раз у житті!

Що входить в послугу «Індивідуальний весільний координатор у Львові» ?

Наша робота поділяється на 2 етапи: робота ДО весілля та В ДЕНЬ, де акцентом є весільний день

1) ДО ВЕСІЛЛЯ:

  Консультація наречених та батьків стосовно організаційних моментів святкування.

  Складання детального таймінгу весільного дня.

  Виїзд до ресторану, складання меню, консультація по виборі алкоголю.

  Складання схеми-розстановки столів.

  Виїзд на локацію виїзної церемонії і консультації щодо правильного її планування.

  Допомога в пошуку та бронюванні локацій для фотосесії, підготовка запасного варіанту на випадок дощу.

  Погодження організаційно-технічних моментів з підрядниками, які обслуговують весілля.

  Дзвінки до всіх підрядників напередодні весілля, уточнення з кожним весільного плану, а також часу і місця їх прибуття.

  Допомога нареченій в організації власного часу перед весіллям і в день весілля.

 

2) В ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ:

Весільний ранок:

♥  Контроль приїзду візажиста, перукаря, фото- відеооператорів та ін.

♥  Контроль доставки букету нареченої і бутоньєрки нареченого.

♥  Контроль вчасності приїзду та оформлення весільного авто.

♥  Перевірка готовності реквізитів для викупу, благословення, детальний інструктаж рідних.

♥  Допомога із проведенням весільних традицій (благословення, викупу, шлюбу та ін.).

Фотосесія:

  Контроль готовності локації.

  Супровід координатора.

Вінчання:

  Перевірка готовності реквізитів, наявності необхідних документів.

  Інструктаж наречених, свідків та рідних.

  Збереження реквізитів та документів.

Виїзна церемонія / Прийом - аперитив / Урочиста зустріч:

♥  Контроль вчасності приїзду підрядників.

♥  Контроль підготовки оформлення локації, монтажу технічних служб.

♥  Перевірка справності роботи техніки.

♥  Перевірка готовності аперитиву / фуршету.

♥  Перевірка готовності реквізитів.

♥  Зустріч гостей та знайомство з локацією.

♥  Детальний інструктаж наречених, рідних разом з ведучим.

♥  Подача реквізитів в потрібний час.

♥  Контроль роботи офіціантів: роздача аперитиву, приймання квітів, подарунків.

Банкет:

♥  Контроль готовності банкетного залу: розміщення столів та стільців, сервіровка, чистота в зонах, кондиціонування та відсутність зайвих ресторанних реквізитів.

♥  Перевірка згідно кошторису замовлених послуг декору, музично-технічної частини, справності роботи техніки, перевірка роликів, музичних записів.

♥  Координація з адміністратором щодо контролю роботи офіціантів, виносу страв в ресторані згідно складеного меню, всього привезеного з кладової, подачі весільного торту, дотримання порядку та чистоти на всіх частинах банкету.

♥  Координація роботи ведучого, музикантів / Dj та інших підрядників і запрошених артистів. Погодження роботи з кожним, контроль вчасності їхніх виступів згідно сценарію святкування.

♥  Розкладання банкетних посадкових карток, перевірка плану розсадки гостей.

♥  Зустріч гостей, допомога їм при необхідності з розсадкою і вирішення їхніх поточних питань. Контроль обслуговування гостей.

♥  Контроль за оформленням першого танцю: важкий дим, розміщення та часу запуску холодних фонтанів / конфеті / мильних бульбашок / штучного снігу та ін.

♥  Вирішення організаційно-технічних питань з виконавцями свята.

♥  Постійна присутність для миттєвого реагування в разі потреби.

 В ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ ПО ЗАВЕРШЕННІ:

♥  Розрахунок із підрядниками.

♥  Збір та передача нареченим / батькам реквізитів з традицій, квітів, габаритних подарунків, відомостей про оплату гонорарів і т.д.

  У сучасному світі час – це те найважливіше, що ми можемо подарувати своїм рідним!

%d0%ba%d0%be%d0%be%d1%80%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80-%d0%b2%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bb%d0%bb%d1%8f-%d1%83-%d0%bb%d1%8c%d0%b2%d0%be%d0%b2%d1%96-%d0%be%d1%80%d0%b3%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%b7

Даруйте турботу рідним! А свята нехай приносять лише радість!

%d0%ba%d0%be%d0%be%d1%80%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80-%d0%b2%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bb%d0%bb%d1%8f-semri-lviv-7

                     velvet-wedding-restaurant-orion-lviv-semri-lviv-38%d0%ba%d0%be%d0%be%d1%80%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80-%d0%b2%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bb%d0%bb%d1%8f-semri-lviv-3

Молодята, дозвольте, щоб Ваше весілля стало справжнім днем щирих почуттів, щастя та радості для Вас і для дорогих Вам людей!

А втілення своїх весільних мрій довірте своєму wedding planner Lviv!

%d0%ba%d0%be%d0%be%d1%80%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80-%d0%b2%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bb%d0%bb%d1%8f-semri-lviv-23

   Переглянь портфоліо наших робіт і познайомся з тими, хто вже довірив створення своєї весільної казки нам.

 

Кілька відео з робочого backstage:

Замовити послугу "координатор весілля" Ти можеш за телефоном 098 101 75 75 або за допомогою форми.

повернутися до:  Послуги