EnglishPolishUkrainian
+38 098 101 75 75

 

fyvi

Послуга “координатор весілля Львів” – лише для тих, хто цінує свій власний час і бажає передусім отримати якість в організації свят без невдалих експериментів!

Хто такий координатор весілля?

Професійний весільний координатор, як особистий асистент молодят, не просто знає всі деталі побажань наречених, але й уміє грамотно порадити, проконсультувати на основі досвіду, а в день весілля проконтролювати й забезпечити безперебійну роботу всіх підрядників з дотриманням попередньо погоджених таймінгів та схем.


Що входить в послугу «Координатор весілля Львів»
або що робить весільний координатор ?

Наша робота поділяється на 2 етапи: робота ДО весілля та В ДЕНЬ, де акцентом є весільний день

1) до весілля:

  Консультація наречених та батьків стосовно організаційних моментів святкування.

  Складання документації: детальний таймінг весілля, схема-розстановки столів.

  Виїзд до ресторану, складання меню, консультація по виборі алкоголю.

  Виїзд на локацію виїзної церемонії і консультації щодо правильного її планування.

  Допомога в пошуку та бронюванні локацій для фотосесії, підготовка запасного варіанту на випадок дощу.

  Погодження організаційно-технічних моментів з підрядниками, які обслуговують весілля.

  Дзвінки до всіх підрядників напередодні весілля, уточнення з кожним весільного плану, а також часу і місця їх прибуття.

  Допомога нареченій в організації власного часу перед весіллям і в день весілля.

 

2) в день весілля:

Весільний ранок:

♥  Контроль приїзду візажиста, перукаря, фото- відеооператорів та ін.

♥  Контроль доставки букету нареченої і бутоньєрки нареченого.

♥  Контроль вчасності приїзду та оформлення весільного авто.

♥  Перевірка готовності реквізитів для викупу, благословення, детальний інструктаж рідних.

♥  Допомога із проведенням весільних традицій (благословення, викупу, шлюбу та ін.).

Фотосесія:

  Контроль готовності локації.

  Супровід координатора.

Вінчання:

  Перевірка готовності реквізитів, наявності необхідних документів.

  Інструктаж наречених, свідків та рідних.

  Збереження реквізитів та документів.

Виїзна церемонія / Прийом – аперитив / Урочиста зустріч:

♥  Контроль вчасності приїзду підрядників.

♥  Контроль підготовки оформлення локації, монтажу технічних служб.

♥  Перевірка справності роботи техніки.

♥  Перевірка готовності аперитиву / фуршету.

♥  Перевірка готовності реквізитів.

♥  Зустріч гостей та знайомство з локацією.

♥  Детальний інструктаж наречених, рідних разом з ведучим.

♥  Подача реквізитів в потрібний час.

♥  Контроль роботи офіціантів: роздача аперитиву, приймання квітів, подарунків.

Банкет:

♥  Контроль готовності банкетного залу: розміщення столів та стільців, сервіровка, чистота в зонах, кондиціонування та відсутність зайвих ресторанних реквізитів.

♥  Перевірка згідно кошторису замовлених послуг декору, музично-технічної частини, справності роботи техніки, перевірка роликів, музичних записів.

♥  Координація з адміністратором щодо контролю роботи офіціантів, виносу страв в ресторані згідно складеного меню, всього привезеного з кладової, подачі весільного торту, дотримання порядку та чистоти на всіх частинах банкету.

♥  Координація роботи ведучого, музикантів / Dj та інших підрядників і запрошених артистів. Погодження роботи з кожним, контроль вчасності їхніх виступів згідно сценарію святкування.

♥  Розкладання банкетних посадкових карток, перевірка плану розсадки гостей.

♥  Зустріч гостей, допомога їм при необхідності з розсадкою і вирішення їхніх поточних питань. Контроль обслуговування гостей.

♥  Контроль за оформленням першого танцю: важкий дим, розміщення та часу запуску холодних фонтанів / конфеті / мильних бульбашок / штучного снігу та ін.

♥  Вирішення організаційно-технічних питань з виконавцями свята.

♥  Постійна присутність для миттєвого реагування в разі необхідності.

3) в день весілля по завершенні:

♥  Розрахунок із підрядниками.

♥  Збір та передача нареченим / батькам реквізитів з традицій, квітів, габаритних подарунків, відомостей про оплату гонорарів і т.д.

«Якість передусім! » – таке наше кредо в роботі. Ми хочемо, щоб таким воно стало для кожного виконавця у весільній сфері, а особливо для весільних координаторів!

Послуга ” Координатор весілля Львів ” можлива також для інших міст з врахуванняс часу та тривалості добирання до місця святкового банкету.

 

Будемо раді надати вам детальну інформацію. Також ви зможете залишити запит у розділі контакти або на нашій сторінці Facebook чи Instagram і наш менеджер обов’язково зв’яжеться з вами.

 

Незамінність весільного координатора полягає у тому, він повністю бере на себе організаційні клопоти, що завжди виникають під час планування і проведення свята. Також Ви можете скористатися нашою послугоюорганізація урочистих та ділових заходів“, перейшовши за посиланням.

 

У сучасному світі час – це те найважливіше, що ми можемо подарувати своїм рідним!

координатор весілля Львів-wedding planner lviv 2020

     Даруйте турботу рідним! А свята нехай приносять лише радість!

координатор весілля Львів wesele we lwowie

координатор весілля Львів 2020координатор весілля Львів wesele boho na ukrainie

координатор весілля Львів organizacja bankietów lwow wedding plannerka lwow

wesele lwowwesele rustykalne lwow

Молодята, дозвольте, щоб ваше весілля стало справжнім днем щирих почуттів, щастя та радості для вас і для дорогих вам людей!

А втілення своїх весільних мрій довірте своєму wedding planner львів! Якщо вас цікавить, яка ціна на послугу “координатор весілля Львів”, залиште  заявку і ми вам передзвонимо. 

координатор весілля Львів wedding planner Lviv -042020

Власне під пильним керівництвом координатора весілля створюються свята справжніх мрій.  Тому до нас звертаються ті молодята, які хочуть, щоб весілля стало таким, як вони собі задумали, а рідні з комфортом і спокоєм змогли розділити радість неповторного дня.

Ми розуміємо відповідальність, яку Ти покладаєш на нас, довіривши свої мрії, і щиро вдячні за цю довіру. Тому щоб Ти сповна насолодилась весільним днем разом з коханим та рідними, наші координатори стануть очима для контролю, вухами для надокучливих телефонних дзвінків і діями оперативного вирішення будь-яких проблем і несподіванок.  

 

     Замовити весільні послуги Організатор весілля” ,
 Весільний координатор Львів” ,
“Wesele we Lwowie” ,
а також “Організація освідчення – сюрпризу у Львові”  ,
“Виїзна церемонія у Львові”,
та “Організація дівочої вечірки (дівішніка) у Львові”

 

   Переглянь портфоліо наших робіт і познайомся з тими, хто вже довірив створення своєї весільної казки нам.

 

Кілька відео з робочого backstage:



Замовити послугу “весільний розпорядник Львів” Ти можеш за телефоном 098 101 75 75  або  за допомогою e-mail: info.semri@ukr.net

Також будемо раді зв’язку через мережі Facebook та Instagram

     Переглянути послуги

Організатор весілля” ,
 “Весільний координатор Львів” ,
“Виїзна церемонія у Львові”,

“Організація дівочої вечірки (дівішніка) у Львові”,
а також “Організація освідчення – сюрпризу у Львові” 

повернутися до:  Послуги