fyvi

+38 098 101 75 75
UkrainianEnglishPolishRussian

Організація весілля “під ключ”

%d0%b2%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bb%d0%bb%d1%8f-%d0%bb%d1%8c%d0%b2%d1%96%d0%b2-%d1%80%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%be%d1%80%d0%b0%d0%bd-%d1%81%d0%bf%d0%bb%d1%96%d1%82-%d0%b1%d0%b0%d0%bd%d0%ba%d0%b5%d1%82%d0%bd

Основним секретом ідеального весілля є продумане планування кожної деталіретельна організація всього процесу,  координація і контроль в день самого весілля.

     І все це ми успішно беремо під свою відповідальність, щоб Ти і Твої рідні насолоджувались підготовкою і у весільний день не відволікались на вирішення організаційних питань!

Основні наші послуги :

♥ комплексна організація весілля "під ключ" 

♥ часткова організація - координація весілля

 


Замов послугу організація весілля "під ключ" від "SEMRI wedding agency" і Ти отримаєш :

  Детальний поетапний план по підготовці до весілля.
  Пропозиції по концепції святкування та формату проведення за Твоїми побажаннями.
  Підбір локацій весільного дня (ранок наречених, викуп, благословення, вінчання, виїзна церемонія/прийом, банкет).
  Формування весільного бюджету.
  Підбір за Твоїми смаками команди професіоналів (ведучого, гурту і музичного супроводу для урочистості, фото- і відеооператорів, декоратора, флориста, поліграфії, перукаря і візажиста, хореографа, розважальних шоу-програм, артистів, подарунків гостям та ін.).
  Розробку ідеї та пропозиції вибору дизайну: тематики і стилістики.
  Складання основного таймінгу (графіку-плану) і сценарію весільного дня: від ранку нареченої і до завершення весілля.
  Формування робочих таймінг-планів для підрядників-виконавців, постановка кожному конкретних завдань, враховуючи всі Твої побажання і технічні моменти.
  Вирішення організаційно-технічних питань і дозвільних моментів з підрядниками свята, необхідних для якісної та своєчасної роботи.
  Ведення розрахунків, необхідної документації, підписання договорів з підрядниками.
  Складання меню та замовлення алкоголю.
  Дегустацію солодкої випічки для весільного банкету.
  Складання схеми-розстановки столів весільного банкету для максимального комфорту.
  Бронювання готельних номерів, транспорту для наречених і гостей.
  Підбір і бронювання комфортних  локацій для фотосесії-прогулянки наречених.
 Організацію і розробку індивідуального сценарію виїзної церемонії, урочистої зустрічі наречених.
  Координацію виїзної церемонії, навіть якщо вона планується в інший день або поза межами території проведення банкету.
  Допомогу в організації власного часу та вибором весільних деталей.
  Підбір реквізитів під бажані традиції за обраним сценарієм благословення.
  Ретельно продуману логістику для підготовки до весілля і самого весільного дня.
  Комплексну координацію в день весілля. 

   

На Твоєму весіллі буде задіяно щонайменше 15 виконавців і 2 координатори для роботи з ними під час підготовки.
Додатково весь процес підготовки до весілля буде контролювати Твій особистий весільний координатор, який буде консультувати Тебе впродовж усього приготування до весілля, стане Твоїм помічником та порадником.
   Для Твого комфорту він супроводжує Тебе від ранку нареченої (включаючи зустріч молодят, традиції викупу та благословення, фотосесію, вінчання, виїзну церемонію і т.д.) і до відправлення автобуса з гостями наприкінці святкування, незалежно чи Твоє весілля у Львові, чи в іншому місті.

 

У пакет « Організація весілля «під ключ» » входить комплексна координація.

За бажанням Ти можеш замовити в нас лише послугу « Індивідуальний весільний координатор у Львові »

 Що входить в послугу «Індивідуальний весільний координатор у Львові» ?

 В такому випадку наша робота поділяється на 2 етапи: робота ДО весілля та В ДЕНЬ, де акцентом є весільний день

1) ДО ВЕСІЛЛЯ:

  Консультація наречених та батьків стосовно організаційних моментів святкування.
  Складання детального таймінгу весільного дня.
  Виїзд до ресторану, складання меню, консультація по виборі алкоголю.
  Складання схеми-розстановки столів.
  Виїзд на локацію виїзної церемонії і консультації щодо правильного її планування.
  Допомога в пошуку та бронюванні локацій для фотосесії, підготовка запасного варіанту на випадок дощу.
  Погодження організаційно-технічних моментів з підрядниками, які обслуговують весілля.
  Дзвінки до всіх підрядників напередодні весілля, уточнення з кожним весільного плану, а також часу і місця їх прибуття.
  Допомога нареченій в організації власного часу перед весіллям і в день весілля.

 

2) В ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ:

Весільний ранок:
♥  Контроль приїзду візажиста, перукаря, фото- відеооператорів та ін.
♥  Контроль доставки букету нареченої і бутоньєрки нареченого.
♥  Контроль вчасності приїзду та оформлення весільного авто.
♥  Перевірка готовності реквізитів для викупу, благословення, детальний інструктаж рідних.
♥  Допомога із проведенням весільних традицій (благословення, викупу, шлюбу та ін.).

Фотосесія:
  Контроль готовності локації.
  Супровід координатора.

Вінчання:
  Перевірка готовності реквізитів, наявності необхідних документів.
  Інструктаж наречених, свідків та рідних.
  Збереження реквізитів та документів.

Виїзна церемонія / Прийом - аперитив / Урочиста зустріч:
♥  Контроль вчасності приїзду підрядників.
♥  Контроль підготовки оформлення локації, монтажу технічних служб.
♥  Перевірка справності роботи техніки.
♥  Перевірка готовності аперитиву / фуршету.
♥  Перевірка готовності реквізитів.
♥  Зустріч гостей та знайомство з локацією.
♥  Детальний інструктаж наречених, рідних разом з ведучим.
♥  Подача реквізитів в потрібний час.
♥  Контроль роботи офіціантів: роздача аперитиву, приймання квітів, подарунків.

Банкет:
♥  Контроль готовності банкетного залу: розміщення столів та стільців, сервіровка, чистота в зонах, кондиціонування та відсутність зайвих ресторанних реквізитів.
♥  Перевірка згідно кошторису замовлених послуг декору, музично-технічної частини, справності роботи техніки, перевірка роликів, музичних записів.
♥  Координація з адміністратором щодо контролю роботи офіціантів, виносу страв в ресторані згідно складеного меню, всього привезеного з кладової, подачі весільного торту, дотримання порядку та чистоти на всіх частинах банкету.
♥  Координація роботи ведучого, музикантів / Dj та інших підрядників і запрошених артистів. Погодження роботи з кожним, контроль вчасності їхніх виступів згідно сценарію святкування.
♥  Розкладання банкетних посадкових карток, перевірка плану розсадки гостей.
♥  Зустріч гостей, допомога їм при необхідності з розсадкою і вирішення їхніх поточних питань. Контроль обслуговування гостей.
♥  Контроль за оформленням першого танцю: важкий дим, розміщення та часу запуску холодних фонтанів / конфеті / мильних бульбашок / штучного снігу та ін.
♥  Вирішення організаційно-технічних питань з виконавцями свята.
♥  Постійна присутність для миттєвого реагування в разі потреби.

 

 В ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ ПО ЗАВЕРШЕННІ:

♥  Розрахунок із підрядниками.
♥  Збір та передача нареченим / батькам реквізитів з традицій, квітів, габаритних подарунків, відомостей про оплату гонорарів і т.д. 

Як виглядає робота координатора весілля від “SEMRI” можна дивися Backstage тут

%d0%ba%d0%be%d0%be%d1%80%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80-%d0%b2%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bb%d0%bb%d1%8f-%d1%83-%d0%bb%d1%8c%d0%b2%d0%be%d0%b2%d1%96-%d0%be%d1%80%d0%b3%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%b7

   Для нас важливий Твій спокій та впевненість в ідеальному результаті! Саме тому ми несемо особисту відповідальність за якісну роботу усіх виконавців на Твоєму весіллі.
     Хочеш весілля своєї мрії і при цьому час для себе та рідних? Тоді прийди і розкажи нам про свої побажання і вподобання. Ми візьмемо на себе всю організаційну роботу, адже послуга організації весілля «під ключ» включає все, що Тобі потрібно.

 

      Переглянь портфоліо наших робіт і познайомся з тими, хто вже довірив створення своєї весільної казки нам.

 

Дозволь серцю мріяти, а решту довір нам!
.....і все буде так, як мрієш Ти©

%d0%ba%d0%be%d0%be%d1%80%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80-%d0%b2%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bb%d0%bb%d1%8f-semri-lviv-1

%d0%be%d1%80%d0%b3%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%b7%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%b2%d0%b5%d1%81%d1%96%d0%bb%d0%bb%d1%8f-%d0%bb%d1%8c%d0%b2%d1%96%d0%b2-%d0%b4%d0%be%d0%bb%d0%b8%d0%bd%d0%b0-%d1%80%d0%b5%d1%81

     Замовити організацію весілля "під ключ" Ти можеш вже зараз за телефоном 098 101 75 75 або за допомогою форми. 

 повернутися до:  Послуги