EnglishPolishUkrainian
+38 098 101 75 75

 

fyvi

ПослугаОрганізація весілля Львів” у весільній агенції SEMRI можлива з виїздом по всій Західній Україні

організація весілля львів

Основним секретом ідеального весілля є продумане планування кожної деталіретельна організація всього процесу, координація і контроль в день самого свята.

І все це ми успішно беремо під свою відповідальність, щоб Ти і Твої рідні насолоджувались підготовкою і у весільний день не відволікались на вирішення організаційних питань!


Основні наші послуги  :

організація весілля “під ключ” 

♥ часткова організація – координація весілля


Замов послугу організація весілля Львів від SEMRI wedding agency і  Ти отримаєш :


  Детальний поетапний план по підготовці до весілля.

  Пропозиції по концепції святкування та формату проведення за Твоїми побажаннями.

  Підбір локацій весільного дня (ранок наречених, викуп, благословення, вінчання, виїзна церемонія/прийом, банкет).

  Формування весільного бюджету.

  Підбір за Твоїми смаками команди професіоналів (ведучого, гурту і музичного супроводу для урочистості, фото- і відеооператорів, декоратора, флориста, поліграфії, перукаря і візажиста, хореографа, розважальних шоу-програм, артистів, подарунків гостям та ін.).

  Розробку ідеї та пропозиції вибору дизайну: тематики і стилістики.

  Складання основного таймінгу (графіку-плану) і сценарію весільного дня: від ранку нареченої і до завершення весілля.

  Формування робочих таймінг-планів для підрядниківвиконавців, постановка кожному конкретних завдань, враховуючи всі Твої побажання і технічні моменти.

  Вирішення організаційно-технічних питань і дозвільних моментів з підрядниками свята, необхідних для якісної та своєчасної роботи.

  Ведення розрахунків, необхідної документації, підписання договорів з підрядниками.

  Складання меню та замовлення алкоголю.

  Дегустацію солодкої випічки для весільного банкету.

  Складання схеми-розстановки столів весільного банкету для максимального комфорту.

  Бронювання готельних номерів, транспорту для наречених і гостей.

  Підбір і бронювання комфортних локацій для фотосесії-прогулянки наречених.

 Організацію і розробку індивідуального сценарію виїзної церемонії, урочистої зустрічі наречених.

  Координацію виїзної церемонії, навіть якщо вона планується в інший день або поза межами території проведення банкету.

  Допомогу в організації власного часу та вибором весільних деталей.

  Підбір реквізитів під бажані традиції за обраним сценарієм благословення.

  Допомогу з проведенням весільних церемоній і традицій (благословення, викупу, шлюбу та ін.).

  Ретельно продуману логістику для підготовки до заходу і самого весільного дня.

  Комплексна організація урочистої виїзної церемонії. Створення сценарію виїзної церемонії.

  Комплексну координацію в день весілля. 

 

 На Твоєму весіллі буде задіяно щонайменше 15 виконавців і 2 координатори

для роботи з ними під час підготовки.
Додатково весь процес підготовки до святкування буде контролювати Твій особистий координатор весілля, який буде консультувати Тебе впродовж усього приготування і стане Твоїм помічником та порадником.


   Для Твого комфорту саме він супроводжує Тебе від ранку нареченої (включаючи зустріч молодят, традиції викупу та благословення, фотосесію, вінчання, виїзну церемонію і т.д.) і до відправлення автобуса з гостями наприкінці святкування, незалежно чи Твоє весілля у Львові, чи в іншому місті. 

В пакет Організація весілля Львів “під ключ” входить комплексна координація.


Для нас важливий Твій спокій та впевненість в ідеальному результаті! Саме тому ми несемо особисту відповідальність за якісну роботу усіх виконавців на Твоєму весіллі.


За бажанням
Ти можеш замовити в нас лише послугу « Індивідуальний координатор на весілля у Львові ». Більше саме про цю послугу читай за посиланням тут.


Також наша весільна агенція надає такі послуги у м.Львів: організація і координація свята англійською та польською мовами.


Що входить в послугу « Весільний координатор Львів» ?

 В такому випадку наша робота поділяється на 2 етапи: робота ДО та В ДЕНЬ святкування, де акцентом є весільний день

1)  до весілля:


  Консультація наречених та батьків стосовно організаційних моментів святкування.

  Детальний таймінг весілля.
♥  Виїзд до ресторану, складання меню, консультація по виборі алкоголю.
♥  Складання схеми-розстановки столів.
  Виїзд на локацію виїзної церемонії і консультації щодо правильного її планування.
  Допомога в пошуку та бронюванні локацій для фотосесії, підготовка запасного варіанту на випадок дощу.
  Погодження організаційно-технічних моментів з підрядниками, які обслуговують захід.
  Дзвінки до всіх підрядників, уточнення з кожним весільного плану, а також часу і місця їх прибуття.
  Допомога нареченій в організації власного часу напередодні і в самий урочистий день.

 

 2) в день весілля:

 

Весільний ранок:


♥  Контроль приїзду візажиста, перукаря, фото- відеооператорів та ін.
  Контроль доставки букету нареченої і бутоньєрки нареченого.
  Контроль вчасності приїзду та оформлення весільного авто.
  Перевірка готовності реквізитів для викупу, благословення, детальний інструктаж рідних.
  Допомога із проведенням весільних традицій (благословення, викупу, шлюбу та ін.).

Фотосесія:


  Контроль готовності локації.
  Супровід весільного координатора.

Вінчання:


  Перевірка готовності реквізитів, наявності необхідних документів.
  Інструктаж наречених, свідків та рідних.
  Збереження реквізитів та документів.

Виїзна церемонія / Прийом – аперитив / Урочиста зустріч:


♥  Контроль вчасності приїзду підрядників.
  Контроль підготовки оформлення локації, монтажу технічних служб.
  Перевірка справності роботи техніки.
  Перевірка готовності аперитиву / фуршету.
  Перевірка готовності реквізитів.
  Зустріч гостей та знайомство з локацією.
  Детальний інструктаж наречених, рідних разом з ведучим.
  Подача реквізитів в потрібний час.
  Контроль роботи офіціантів: роздача аперитиву, приймання квітів, подарунків.

Банкет:


♥ 
Контроль готовності банкетного залу: розміщення столів та стільців, сервіровка, чистота в зонах, кондиціонування та відсутність зайвих ресторанних реквізитів.
  Перевірка згідно кошторису замовлених послуг декору, музично-технічної частини, справності роботи техніки, перевірка роликів, музичних записів.
  Координація з адміністратором щодо контролю роботи офіціантів, виносу страв в ресторані згідно складеного меню, всього привезеного з кладової, подачі весільного торту, дотримання порядку та чистоти на всіх частинах банкету.
  Координація роботи ведучого, музикантів / Dj та інших підрядників і запрошених артистів. Погодження роботи з кожним, контроль вчасності їхніх виступів згідно сценарію святкування.
  Розкладання банкетних посадкових карток, перевірка плану розсадки гостей.
  Зустріч гостей, допомога їм при необхідності з розсадкою і вирішення їхніх поточних питань. Контроль обслуговування гостей.
  Контроль за оформленням першого танцю: важкий дим, розміщення та часу запуску холодних фонтанів / конфеті / мильних бульбашок / штучного снігу та ін.
  Вирішення організаційно-технічних питань з виконавцями свята.
  Постійна присутність для миттєвого реагування в разі потреби.

 

в день весілля по завершенні:


♥  
Розрахунок із підрядниками.
  Збір та передача нареченим / батькам реквізитів з традицій, квітів, габаритних подарунків, відомостей про оплату гонорарів і т.д. 

«Якість передусім! » – таке наше кредо в роботі. Ми хочемо, щоб таким воно стало для кожного виконавця у весільній сфері, а особливо для весільних координаторів!


Як виглядає робота wedding planner при організація весілля Львів від  “SEMRI” wedding agency можна дивися Backstage тут

координатор для організація весілля львів wesele lwow 2020

 

10 причин вибрати весільну агенцію  SEMRI wedding agency:

1) беремо погодження всіх організаційних та технічних питань з підрядниками, вирішення форс-мажорів на себе;


2) ведемо всю необхідну документацію: формуємо бюджет, підписуємо договори, створюємо детальний план завдань, основний таймінг весілля, схему розміщення, робочі таймінги для підрядників-виконавців;


3) працюємо лише з перевіреними виконавцями !


4) розробляємо спільно з декораторами індивідуальну концепцію саме під ваше святкування;


5) допомагаємо складати основне, дитяче, фуршетне, алкогольне меню;


6) поважаємо вашу приватність і ваших гостей, тому не робимо сторіси під час проекту, а працюємо і бережемо ваше святкування від сторонніх цікавих очей;


7) скурпульозність – це наша сильна сторона, саме тому маємо внутрішні чіткі стандарти за якими і працюємо;


8) напередодні та в день свята контактуємо зі всіма підрядниками та задіяними службами, звіряємо все по чек-листах: асортимент, кількість, оцінюємо загальну картину;


9) ми стаємо вашими вухами, очима та діями до, під час і після святкування, тому з нами ви бережете свій час та нерви;


10) щоб додати урочистості святу, завжди дотримуємося корпоративного дрес-коду, адже всім відомий вислів: «Зустрічають по одягу…»

 

 Хочеш організацію казкового весілля у Львові і при цьому час для себе та рідних? Тоді прийди і розкажи нам про свої побажання і вподобання. Ми візьмемо на себе всю організаційну роботу, адже послуга організації «під ключ» включає все, що Тобі потрібно.

 

      Переглянь портфоліо наших робіт і познайомся з тими, хто вже довірив створення своєї весільної казки нам.

 

Організація весілля Львів – це завжди “SEMRI” wedding lviv:
Дозволь серцю мріяти, а решту довір нам!
…..і все буде так, як мрієш Ти©

beautiful wedding in Lviv організація весілля львів

     Замовити весільні послуги “Організатор весілля ,
 “Весільний координатор Львів” ,
“Wesele we Lwowie” ,

а також Організація освідчення – сюрпризу у Львові  ,

Виїзна церемонія у Львові,
та Організація дівочої вечірки (дівішніка) у Львові

Ти можеш за телефоном 098 101 75 75  або  за допомогою e-mail: info.semri@ukr.net

Також будемо раді зв’язку через мережі Facebook та Instagram

 повернутися до: Послуги