Послуга “Організація весілля Львів” у весільній агенції SEMRI можлива з виїздом по всій Західній Україні
Основним секретом ідеального весілля є продумане планування кожної деталі, ретельна організація всього процесу, координація і контроль в день самого свята.
І все це ми успішно беремо під свою відповідальність, щоб Ти і Твої рідні насолоджувались підготовкою і у весільний день не відволікались на вирішення організаційних питань!
Основні наші послуги :
♥ організація весілля “під ключ”
♥ часткова організація – координація весілля
Замов послугу організація весілля Львів від SEMRI wedding agency і Ти отримаєш :
♥ Детальний поетапний план по підготовці до весілля.
♥ Пропозиції по концепції святкування та формату проведення за Твоїми побажаннями.
♥ Підбір локацій весільного дня (ранок наречених, викуп, благословення, вінчання, виїзна церемонія/прийом, банкет).
♥ Формування весільного бюджету.
♥ Підбір за Твоїми смаками команди професіоналів (ведучого, гурту і музичного супроводу для урочистості, фото- і відеооператорів, декоратора, флориста, поліграфії, перукаря і візажиста, хореографа, розважальних шоу-програм, артистів, подарунків гостям та ін.).
♥ Розробку ідеї та пропозиції вибору дизайну: тематики і стилістики.
♥ Складання основного таймінгу (графіку-плану) і сценарію весільного дня: від ранку нареченої і до завершення весілля.
♥ Формування робочих таймінг-планів для підрядників–виконавців, постановка кожному конкретних завдань, враховуючи всі Твої побажання і технічні моменти.
♥ Вирішення організаційно-технічних питань і дозвільних моментів з підрядниками свята, необхідних для якісної та своєчасної роботи.
♥ Ведення розрахунків, необхідної документації, підписання договорів з підрядниками.
♥ Складання меню та замовлення алкоголю.
♥ Дегустацію солодкої випічки для весільного банкету.
♥ Складання схеми-розстановки столів весільного банкету для максимального комфорту.
♥ Бронювання готельних номерів, транспорту для наречених і гостей.
♥ Підбір і бронювання комфортних локацій для фотосесії-прогулянки наречених.
♥ Організацію і розробку індивідуального сценарію виїзної церемонії, урочистої зустрічі наречених.
♥ Координацію виїзної церемонії, навіть якщо вона планується в інший день або поза межами території проведення банкету.
♥ Допомогу в організації власного часу та вибором весільних деталей.
♥ Підбір реквізитів під бажані традиції за обраним сценарієм благословення.
♥ Допомогу з проведенням весільних церемоній і традицій (благословення, викупу, шлюбу та ін.).
♥ Ретельно продуману логістику для підготовки до заходу і самого весільного дня.
♥ Комплексна організація урочистої виїзної церемонії. Створення сценарію виїзної церемонії.
♥ Комплексну координацію в день весілля.
На Твоєму весіллі буде задіяно щонайменше 15 виконавців і 2 координатори
для роботи з ними під час підготовки.
Додатково весь процес підготовки до святкування буде контролювати Твій особистий координатор весілля, який буде консультувати Тебе впродовж усього приготування і стане Твоїм помічником та порадником.
Для Твого комфорту саме він супроводжує Тебе від ранку нареченої (включаючи зустріч молодят, традиції викупу та благословення, фотосесію, вінчання, виїзну церемонію і т.д.) і до відправлення автобуса з гостями наприкінці святкування, незалежно чи Твоє весілля у Львові, чи в іншому місті.
В пакет Організація весілля Львів “під ключ” входить комплексна координація.
Для нас важливий Твій спокій та впевненість в ідеальному результаті! Саме тому ми несемо особисту відповідальність за якісну роботу усіх виконавців на Твоєму весіллі.
За бажанням Ти можеш замовити в нас лише послугу « Індивідуальний координатор на весілля у Львові ». Більше саме про цю послугу читай за посиланням тут.
Також наша весільна агенція надає такі послуги у м.Львів: організація і координація свята англійською та польською мовами.
Що входить в послугу « Весільний координатор Львів» ?
В такому випадку наша робота поділяється на 2 етапи: робота ДО та В ДЕНЬ святкування, де акцентом є весільний день
1) до весілля:
♥ Консультація наречених та батьків стосовно організаційних моментів святкування.
♥ Детальний таймінг весілля.
♥ Виїзд до ресторану, складання меню, консультація по виборі алкоголю.
♥ Складання схеми-розстановки столів.
♥ Виїзд на локацію виїзної церемонії і консультації щодо правильного її планування.
♥ Допомога в пошуку та бронюванні локацій для фотосесії, підготовка запасного варіанту на випадок дощу.
♥ Погодження організаційно-технічних моментів з підрядниками, які обслуговують захід.
♥ Дзвінки до всіх підрядників, уточнення з кожним весільного плану, а також часу і місця їх прибуття.
♥ Допомога нареченій в організації власного часу напередодні і в самий урочистий день.
2) в день весілля:
Весільний ранок:
♥ Контроль приїзду візажиста, перукаря, фото- відеооператорів та ін.
♥ Контроль доставки букету нареченої і бутоньєрки нареченого.
♥ Контроль вчасності приїзду та оформлення весільного авто.
♥ Перевірка готовності реквізитів для викупу, благословення, детальний інструктаж рідних.
♥ Допомога із проведенням весільних традицій (благословення, викупу, шлюбу та ін.).
Фотосесія:
♥ Контроль готовності локації.
♥ Супровід весільного координатора.
Вінчання:
♥ Перевірка готовності реквізитів, наявності необхідних документів.
♥ Інструктаж наречених, свідків та рідних.
♥ Збереження реквізитів та документів.
Виїзна церемонія / Прийом – аперитив / Урочиста зустріч:
♥ Контроль вчасності приїзду підрядників.
♥ Контроль підготовки оформлення локації, монтажу технічних служб.
♥ Перевірка справності роботи техніки.
♥ Перевірка готовності аперитиву / фуршету.
♥ Перевірка готовності реквізитів.
♥ Зустріч гостей та знайомство з локацією.
♥ Детальний інструктаж наречених, рідних разом з ведучим.
♥ Подача реквізитів в потрібний час.
♥ Контроль роботи офіціантів: роздача аперитиву, приймання квітів, подарунків.
Банкет:
♥ Контроль готовності банкетного залу: розміщення столів та стільців, сервіровка, чистота в зонах, кондиціонування та відсутність зайвих ресторанних реквізитів.
♥ Перевірка згідно кошторису замовлених послуг декору, музично-технічної частини, справності роботи техніки, перевірка роликів, музичних записів.
♥ Координація з адміністратором щодо контролю роботи офіціантів, виносу страв в ресторані згідно складеного меню, всього привезеного з кладової, подачі весільного торту, дотримання порядку та чистоти на всіх частинах банкету.
♥ Координація роботи ведучого, музикантів / Dj та інших підрядників і запрошених артистів. Погодження роботи з кожним, контроль вчасності їхніх виступів згідно сценарію святкування.
♥ Розкладання банкетних посадкових карток, перевірка плану розсадки гостей.
♥ Зустріч гостей, допомога їм при необхідності з розсадкою і вирішення їхніх поточних питань. Контроль обслуговування гостей.
♥ Контроль за оформленням першого танцю: важкий дим, розміщення та часу запуску холодних фонтанів / конфеті / мильних бульбашок / штучного снігу та ін.
♥ Вирішення організаційно-технічних питань з виконавцями свята.
♥ Постійна присутність для миттєвого реагування в разі потреби.
в день весілля по завершенні:
♥ Розрахунок із підрядниками.
♥ Збір та передача нареченим / батькам реквізитів з традицій, квітів, габаритних подарунків, відомостей про оплату гонорарів і т.д.
«Якість передусім! » – таке наше кредо в роботі. Ми хочемо, щоб таким воно стало для кожного виконавця у весільній сфері, а особливо для весільних координаторів!
Як виглядає робота wedding planner при організація весілля Львів від “SEMRI” wedding agency можна дивися Backstage тут
10 причин вибрати весільну агенцію SEMRI wedding agency:
1) беремо погодження всіх організаційних та технічних питань з підрядниками, вирішення форс-мажорів на себе;
2) ведемо всю необхідну документацію: формуємо бюджет, підписуємо договори, створюємо детальний план завдань, основний таймінг весілля, схему розміщення, робочі таймінги для підрядників-виконавців;
3) працюємо лише з перевіреними виконавцями !
4) розробляємо спільно з декораторами індивідуальну концепцію саме під ваше святкування;
5) допомагаємо складати основне, дитяче, фуршетне, алкогольне меню;
6) поважаємо вашу приватність і ваших гостей, тому не робимо сторіси під час проекту, а працюємо і бережемо ваше святкування від сторонніх цікавих очей;
7) скурпульозність – це наша сильна сторона, саме тому маємо внутрішні чіткі стандарти за якими і працюємо;
8) напередодні та в день свята контактуємо зі всіма підрядниками та задіяними службами, звіряємо все по чек-листах: асортимент, кількість, оцінюємо загальну картину;
9) ми стаємо вашими вухами, очима та діями до, під час і після святкування, тому з нами ви бережете свій час та нерви;
10) щоб додати урочистості святу, завжди дотримуємося корпоративного дрес-коду, адже всім відомий вислів: «Зустрічають по одягу…»
Хочеш організацію казкового весілля у Львові і при цьому час для себе та рідних? Тоді прийди і розкажи нам про свої побажання і вподобання. Ми візьмемо на себе всю організаційну роботу, адже послуга організації «під ключ» включає все, що Тобі потрібно.
Переглянь портфоліо наших робіт і познайомся з тими, хто вже довірив створення своєї весільної казки нам.
Організація весілля Львів – це завжди “SEMRI” wedding lviv:
Дозволь серцю мріяти, а решту довір нам!
…..і все буде так, як мрієш Ти©
Замовити весільні послуги “Організатор весілля “ ,
“Весільний координатор Львів” ,
“Wesele we Lwowie” ,
а також “Організація освідчення – сюрпризу у Львові“ ,
“Виїзна церемонія у Львові“,
та “Організація дівочої вечірки (дівішніка) у Львові“
Ти можеш за телефоном 098 101 75 75 або за допомогою e-mail: info.semri@ukr.net
Також будемо раді зв’язку через мережі Facebook та Instagram