UkrainianEnglishPolishRussian
+38 098 101 75 75

fyvi

Координатор весілля у Львові

 Лише для тих, хто цінує свій власний час і бажає передусім отримати якість в організації свят без невдалих експериментів!

Хто такий весільний координатор?

 Координатор весілля – це професіонал весільної сфери, Твій особистий помічник, який докладає максимальних зусиль для того, щоб приготування до свята у Львові стало для Тебе і Твоїх рідних легким і приємним.
Коли присутній весільний розпорядник, молодятам та їхнім рідним не потрібно турбуватись ні про контроль роботи і вчасність приїзду підрядників-виконавців (перукаря, візажиста, фото- та відеографів, ведучого, музикантів та ін.),  ні про відповідність здійснення усіх послуг до замовлення, ані про погодження додаткових організаційно-технічних питань….
Професійний весільний координатор, як особистий асистент молодят, не просто знає всі деталі побажань наречених, але й уміє грамотно порадити, проконсультувати, а в день весілля проконтролювати й навіть стати
 їхніми очима для контролю, вухами для надокучливих телефонних дзвінків і діями оперативного вирішення будь-яких проблем і несподіванок.  Таким чином батьки і друзі можуть спокійно насолоджуватись цим неповторним днем разом із молодятами. Адже весілля – неповторний день і саме такий день буває лише раз у житті!

Що входить в послугу «Координація весілля Львів»

або що робить координатор на Вашому весіллі ?

Наша робота поділяється на 2 етапи: робота ДО весілля та В ДЕНЬ, де акцентом є весільний день

1) ДО ВЕСІЛЛЯ:

  Консультація наречених та батьків стосовно організаційних моментів святкування.

  Складання документації: детальний таймінг весілля, схема-розстановки столів.

  Виїзд до ресторану, складання меню, консультація по виборі алкоголю.

  Виїзд на локацію виїзної церемонії і консультації щодо правильного її планування.

  Допомога в пошуку та бронюванні локацій для фотосесії, підготовка запасного варіанту на випадок дощу.

  Погодження організаційно-технічних моментів з підрядниками, які обслуговують весілля.

  Дзвінки до всіх підрядників напередодні весілля, уточнення з кожним весільного плану, а також часу і місця їх прибуття.

  Допомога нареченій в організації власного часу перед весіллям і в день весілля.

 

2) В ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ:

Весільний ранок:

♥  Контроль приїзду візажиста, перукаря, фото- відеооператорів та ін.

♥  Контроль доставки букету нареченої і бутоньєрки нареченого.

♥  Контроль вчасності приїзду та оформлення весільного авто.

♥  Перевірка готовності реквізитів для викупу, благословення, детальний інструктаж рідних.

♥  Допомога із проведенням весільних традицій (благословення, викупу, шлюбу та ін.).

Фотосесія:

  Контроль готовності локації.

  Супровід координатора.

Вінчання:

  Перевірка готовності реквізитів, наявності необхідних документів.

  Інструктаж наречених, свідків та рідних.

  Збереження реквізитів та документів.

Виїзна церемонія / Прийом - аперитив / Урочиста зустріч:

♥  Контроль вчасності приїзду підрядників.

♥  Контроль підготовки оформлення локації, монтажу технічних служб.

♥  Перевірка справності роботи техніки.

♥  Перевірка готовності аперитиву / фуршету.

♥  Перевірка готовності реквізитів.

♥  Зустріч гостей та знайомство з локацією.

♥  Детальний інструктаж наречених, рідних разом з ведучим.

♥  Подача реквізитів в потрібний час.

♥  Контроль роботи офіціантів: роздача аперитиву, приймання квітів, подарунків.

Банкет:

♥  Контроль готовності банкетного залу: розміщення столів та стільців, сервіровка, чистота в зонах, кондиціонування та відсутність зайвих ресторанних реквізитів.

♥  Перевірка згідно кошторису замовлених послуг декору, музично-технічної частини, справності роботи техніки, перевірка роликів, музичних записів.

♥  Координація з адміністратором щодо контролю роботи офіціантів, виносу страв в ресторані згідно складеного меню, всього привезеного з кладової, подачі весільного торту, дотримання порядку та чистоти на всіх частинах банкету.

♥  Координація роботи ведучого, музикантів / Dj та інших підрядників і запрошених артистів. Погодження роботи з кожним, контроль вчасності їхніх виступів згідно сценарію святкування.

♥  Розкладання банкетних посадкових карток, перевірка плану розсадки гостей.

♥  Зустріч гостей, допомога їм при необхідності з розсадкою і вирішення їхніх поточних питань. Контроль обслуговування гостей.

♥  Контроль за оформленням першого танцю: важкий дим, розміщення та часу запуску холодних фонтанів / конфеті / мильних бульбашок / штучного снігу та ін.

♥  Вирішення організаційно-технічних питань з виконавцями свята.

♥  Постійна присутність для миттєвого реагування в разі потреби.

 В ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ ПО ЗАВЕРШЕННІ:

♥  Розрахунок із підрядниками.

♥  Збір та передача нареченим / батькам реквізитів з традицій, квітів, габаритних подарунків, відомостей про оплату гонорарів і т.д.

«Якість передусім! » - таке наше кредо в роботі. Ми хочемо, щоб таким воно стало для кожного виконавця у весільній сфері, а особливо для весільних координаторів!

 

  У сучасному світі час – це те найважливіше, що ми можемо подарувати своїм рідним!

wedding planner lviv

Даруйте турботу рідним! А свята нехай приносять лише радість!

wesele we lwowie

lviv wedding wesele boho na ukrainie

organizacja bankietów lwow wedding plannerka lwow

wesele lwow wesele rustykalne lwow

Молодята, дозвольте, щоб Ваше весілля стало справжнім днем щирих почуттів, щастя та радості для Вас і для дорогих Вам людей!

А втілення своїх весільних мрій довірте своєму wedding planner львів! Якщо Вас цікавить, яка ціна на послугу "Весільний координатор м. Львів", залиште заявку і ми Вам передзвонимо. 

wedding planner Lviv

   Переглянь портфоліо наших робіт і познайомся з тими, хто вже довірив створення своєї весільної казки нам.

 

Кілька відео з робочого backstage:

Замовити послугу "весільний розпорядник Львів" Ти можеш за телефоном 098 101 75 75 або за допомогою форми.

повернутися до:  Послуги