EnglishPolishUkrainian
+38 098 101 75 75

 

fyvi

Підготовка до весілля – покроковий план організації

як організувати весілля wesele we Lwowie (5)

Першим питанням після заручин є : “Як організувати своє весілля так, щоб нічого не пропустити?”. Основне правило – це максимально скурпульозно продумати усю послідовність підготовки. А для цього найголовнішим є визначити всі завдання, розприділити їх в пріоритетності, а тоді поділити кожне з них на підпункти. В цій статті ми дамо основні поради по самостійній організації свого весілля, виходячи з нашого досвіду роботи у Львові та по всій Західній Україні. А, отже, ця інструкція “Як підготуватися до весілля” буде актуальною і в інших містах.

Отже, почнемо з найважливіших пунктів по підготовці :

♥ Формат Твого святкування весілля 

Спочатку слід визначити формат святкування : весілля для двох, святкування в оточенні рідних та друзів, де акцентом стане урочиста виїзна церемонія і прийом з закусками, класичною музикою та напоями, а можливо тематичне весілля у костюмах певної епохи чи гостинний український банкет з традиціями і гучними забавами, або ж сучасна весільна вечірка для невеликої компанії. Львів тут може допомогти своїм романтичним шармом і величезним асортиментом гастрономічних послуг. Вже десятиріччя з року в рік він б’є туристичні рекорди, тому тут знаходиться надзвичайно велика кількість тематичних закладів, щоправда як і кількості туристів в них. Тому якщо хочеш, щоб заклад “належав” лише Твоєму святу, в цей день прийдеться забронювати його повністю, чи хоча б цілий поверх, що звичайно буде відчутно по бюджеті, тому що сервіс у Львові ціниться. Звичайно, це зручніше, коли все відбувається поруч. Але для компанії 30-40 осіб варіантом буде поділити святкування на різні локації: урочиста в центральній частині, святкування в периферійному центрі.

♥ Як організувати своє весілля в часі 

Плануй таймінг весільного дня у хронологічній послідовності. Для цього найперше розпиши всі події, що будуть відбуватися: збори, шлюб, фотосесія, бенкет, всі переїзди між цим. Визнач найважливішу для Тебе годину і почни відрахунок від неї. Наприклад, основна година – це шлюб, отже потрібно розрахувати годину фотосесії так, щоб на бенкет ви приїхали без затримки у дві години! Чи Ти б хотіла, що гості зовсім не чекали після шлюбу, тоді потрібно зробити фотосесію ще переш шлюбом. В такому випадку відштовхуйся від орієнтовного початку бенкету, додай тривалість переїздів, перед тим заплануй шлюб, а перед шлюбом – фотосесію. Так весільний таймінг буде складено правильно.

♥ Підготовка образу – весільна сукня, зачіска, макіяж

В цей день для незабутніх вражень Ти маєш почуватися по-особливому. Для ідеального образу потрібно підібрати: весільну сукню та аксесуари, взуття, зачіску, макіяж і весільний букетик. 
Якщо Ти з іншого міста, а плануєш весілля у Львові, то без проблем можеш купити тут весільну сукню за кілька днів. І не лише купити, але й підшити по довжині до весільних туфельок, так як весільних салонів є досить. Але обов’язково потрібно записуватися на огляд суконь наперед на певну годину. На один салон варто закладати щонайменше 1 годину для примірки, і пам’ятай переїзди між салонами.
Дуже важливим є вибір взуття. Адже сукню підшивають саме до висоти каблука. Тому якщо в Тебе обмежений час на вибір сукні, краще вибери завчасно туфельки і візьми їх відразу на пошуки. Для того, щоб бути цілком спокійною і не переживати, що весільна сукня ідеально підійде – зроби все завчасно. При малому інтервалі між Твоїм приїздом і святкуванням краще приїхати одразу зі своєю готовою сукнею і не залишати покупку такої важливої деталі наостанок. 

Перукаря і візажиста радимо забронювати заздалегідь і обов’язково домовитись про пробні зачіску і макіяж. Пробні процедури варто робити наперед, але як немає можливості, тоді як мінімум за декілька днів до події, так Ти зможеш ще щось змінити. Хоча інколи такої можливості немає, тоді варто запланувати хоча б на переддень зустріч з перукарем. Так він побачить структуру волосся і прикраси, а на саму зачіску в день весілля виділи більшу тривалість. З часом завжди допомагає власний тайм-менеджмент – ретельно спланований графік своїх справ. Зазвичай майстру-професіоналу з попередньою пробною зачіскою достатньо для роботи 1 години в день весілля і додатково 30 хв. на закріплення фати.  У випадку, коли пробної засічки не було – плюсуй до таймінгу.

♥ Як організувати ранок і збори в день весілля

Весільний день повинен приносити лише позитив. Тому ранкові збори мають проходити легко і невимушено. У цьому тобі допоможе детально продуманий таймінг (графік – план) весільного дня, про який ми згадували вище. Крім усіх переїздів між локаціями, тривалості процедур краси і сніданку, також докинь ще 10-20 хв. на всякий випадок на запізнення і корки.. Ваш ранок, збори повинні проходити без посторонніх людей, лише з найближчими друзями або лише один з одним.  Ти ще досі сумніваєшся, чи потрібний фотограф на ранкові збори ? – Тоді знай: так, обов’язково потрібний! Навіть репортажна зйомка стане пам’яткою цих неповторних емоцій. Часто така весільна зйомка розпочинається зі спільного сніданку.

Місце зборів – це вже початок фотосесії.

Для цього обирай світле просторе приміщення краще в центрі Львова. Не обов’язково готель. Для свого проживання Ти можеш обирати сучасні апартаменти.  А ще можливий альтернативний варіант  –  зйомка у фотостудії, де є професійне освітлення і кілька зон з різними інтер’єрами і меблями. 
У будь-якому випадку, чи це буде ранкова зйомка в готельному номері чи апартаментах, чи навіть у фотостудії, потрібно пам’ятати за освітлення.  Про це радимо домовитись з місцевим фотографом, який обов’язково напередодні провірить цю локацію. А ще пам’ятай, що квіти завжди і всюди додають ніжності і відповідного настрою.  

 як організувати весілля едем резортяк організувати весілля у Львові

♥ Зустріч

Ми виділяємо її окремим пунктом, адже ви можете збиратися як разом, так і окремо, а зустрітися вже у визначеному мальовничому місці – на відкритій терасі з чудовим краєвидом, біля собору, у внутрішньому дворику музею, навіть на одній із тихих затишних Львівських вуличок. На перший погляд здається, що в зустрічі немає нічого незвичного. Насправді особливості цьому моменту додаєш Ти і для того, щоб ця мить запам’яталася потрібно “посмакувати” нею, немов уповільнюючи час, сказати собі “зупинися, Мить, ти прекрасна!”.

як організувати своє весілля10 кращих ресторанів Львова

 

♥ Як організувати весільну фотосесію

Якщо Ти ставиш акцент саме на фотосесії і святкуванні, то тоді фотосесія може бути довгою, а якщо в день святкування плануються шлюб та інші церемонії, то тривалість фотосесії радимо зменшити до 2-х годин.
Слід визначитись, які фото Ти хочеш отримати: постановочні чи репортажні. Як і репортажна, так і постановочна зйомки повинні бути природними і невимушеними. Тут все залежить, як від стилю фотографа, так і тривалості самої зйомки. Як ми вже говорили на репортажну зйомку професійному фотографу достатньо 2-х годин, а на постановочну доведеться виділити більше. 


Так як ви приїхали у Львів, то зрозуміло, що на фотографіях хочеться побачити саме його шарм. Дуже не радимо у весільному вбранні відвідувати найпопулярніші туристичні місця, такі як Високий Замок, оглядовий майданчик Ратуші – ви швидко втомитеся і буде неможливо знайти куточок “без туристів”. Кращим варіантом будуть затишні вулички і наперед зарезервовані заклади.

Якщо Ти хочеш отримати саме постановочні фото з центральними місцями без туристів, то тоді прийдеться, як і у всіх популярних містах Європи, запланувати свою фотосесію на 6-7 ранку. Це хороший варіант лише для фотосесії в окремий день і влітку. Для зими, ранньої весни і пізньої осені краще обирати заклади. Ресторани з панорамним виглядом на центральну частину Львова за окрему плату дозволяють проводити фотосесію. Ця оплата стартує від 600 грн.

Врахуй такий важливий фактор, як погода.

У Львові вона часто змінюється і вмить дощова хмара може змінити яскраве сонечко. Потрібно слідкувати за прогнозами погоди до останнього дня і обов’язково підготувати маршрут фотосесії з 2-4 локаціями і запасним планом «Б» (наприклад, ресторани з неймовірними краєвидами на Львів, закриті тераси, музеї тощо). Коли буде надто велика кількість локацій, Ти не зможеш настроїтися.


Щоб приємні спогади від неймовірної старовинної атмосфери не були зіпсовані поганим настроєм, підбирай взуття правильно. Так як весь центр покритий бруківкою, радимо обирати по максимум зручне взуття – балетки, кросівки, босоніжки, а для шлюбу чи в ресторан підготувати підбори.

Буде кращим для всіх, якщо ваші гості приєднались до вас після фотосесії. Тому однією з відповідей на питання “як організувати весілля?” буде: Так, щоб було в першу чергу комфортно Тобі і Твоїй половинці. Для спокою на фотосесії, не потрібно відволікатися і поспішати до гостей. Крім того, гості будуть мати вільну хвилинку і зможуть прихорошитися. Тим не менше подумай не лише про їхній переїзд, але про частування і про такі розваги для них, як автобусні екскурсії, квест-кімнати, окремий фотограф або фотобокс і т.д.

весілля у Львові (2)свадьба во Львове (2)

♥ Вінчання

Собори, костели, католицькі, православні чи протестантські –  їх є безліч і кожен вирізняється своєю особливою атмосферою, архітектурою та історією.
Для проведення вінчання у Львові Тобі і коханому, чи ж вашій довіреній особі потрібно зробити запис на конкретну годину вибраного дня. Тільки тут є один нюанс – дні, в які не дають вінчання у християнських храмах: п’ятниці, церковні пости, тиждень після найбільших свят. Можеш спробувати зробити запис по телефону, але в основному потребується особиста присутність. Кожна церква проводить прийом заяв тільки в певні дні та години і таку інформацію Ти легко знайдеш в інтернеті. Після запису на певну дату Ти отримаєш перелік документів від церкви, які потрібно підготувати і принести в певні терміни. Загалом він виглядає так:
– анкети, які видають в церкві і ви обоє маєте заповнити;
– оригінали (можна якісні копії) свідоцтв про Хрещення і Миропомазання;

Якщо такого свідоцтва немає, тоді є такі варіанти:


1) підійти до священника церкви, де вас хрестили і попросити,  на основі записів (мають бути в церкві)  виписати свідоцтво;
2) якщо таких записів нема, тому що не збереглися, а можливо хрестили не в церкві, тоді потрібно одному з хресних батьків під’їхати до церкви і засвідчити ваше хрещення, на основі якого випишуть свідоцтво.

– ксерокопії паспортів (1-ша, 2-га сторінка, місце прописки, подружній стан) – id-картки (1-ша, 2-га сторони) та витягу із державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
– довідки про оповіді про вільний стан з ваших парафій;
– довідка про прослухані передшлюбні науки. Їх ви можете пройти дистанційно у храмі конфесії, яку ви обрали для вінчання.

Подумай, чи потрібен переїзд для гостей. В такому разі радимо скористатися послугами оренди авто у вашому місті, у Львові є багато видів – віп-трансферу або замовити VIPтаксі. Щодо Львова, то існує обмеження в’їзду в історичну частину, а також є проблема з паркінгами, тому водії зазвичай паркуються неподалік і будуть очікувати на дзвінок.  Тобі ще слід подумати хто зможе провести гостей то домовленого місця – можливо гість, який знайомий зі Львовом, чи користується googlemaps.


Якщо Ти плануєш вінчання на Площі Ринок, тоді рекомендуємо отримати спеціальну перепустку для Твого весільного кортежу, так як переїзди в центральній частині Львова обмежені. Для цього необхідно підійти у відповідний відділ міської ради з паспортом. Також за таку перепустку Ти можеш домовитись з адміністрацією ресторану, якщо і все святкування буде також проходити на Площі Ринок. 

Organizacja wesela i ślubu we Lwowie (1)

♥ Виїзна церемонія чи розписка

У Львові є надзвичайно великий перелік локацій, де можна провести, як романтичну затишну церемонію, так і по-королівськи помпезну і навіть в сучасному стилі. Готельно-ресторанні заміські комплекси з відкритими територіями, відкриті тераси ресторанів в центральній частині Львова, музеї, внутрішні дворики ресторанів, парки, стадіони. Зазвичай всюди є погодинна оплата і вона залежить від дня, часу, тривалості оренди та кількості учасників.

як організувати своє весілля

wesele ukraińskieвесілля у Львові на футбольному полі

вечірня виїзна церемонія Львіворганізація виїзної церемонії

Урочиста розписка може бути, як офіційною, так і неофіційною урочистістю для гостей

Офіційна розписка має свої обмеження. Вона передбачає отримання свідоцтва про шлюб або в РАЦСі або на виїзді, у визначений день, годину. Виїзна розписка оплачується окремо. Але будь-якому випадку вам доведеться відвідати канцелярію РАЦСу в цей день чи напередодні і поставити там свої підписи, так як книга реєстру не виноситься на локацію проведення. Про стандартний музичний супровід, сценарій та флористичне оформлення ми навіть не згадуємо. Більше про документи для офіційної розписки читай у порадах “Весілля для двох у Львові”.

Кращим варіантом буде урочисте вручення свідоцтва окремо замовленою обрядовицею, або неурочиста розписка.

В такому випадку:

– Ти можеш обирати формат, локацію, ведучу, музичний супровід;

– ведуча підготує особливий сценарій з вашою історією кохання;

– до нареченого Тебе зможе вивести батько;

– під час розписки можна прочитати обітниці, долучити традицію батьківського благословення чи запалення сімейного вогнища, сказати слова подяки батькам чи вручити їм подарунки, посадити дерево, чи запустити в небо свої побажання – зробити все, щоб ця урочистість стала по-справжньому незабутньою;

– музичний стиль за побажаннями вашої пари: струнний квартет, духові інструменти, арфа, флейта, гітара, саксофон, чи сучасні хіти від Dj;

– декоратори і флористи втілять Твою мрію в реальність. А додаткове освітлення допоможе зробити якіснішими фото;

– є можливість запросити ту кількість гостей, яку бажаєш, а не ту, що вміщує РАЦС і відразу після церемонії розпочати частування;

– можете провести вечірню виїзну церемонію під мерехтіння свічок та зірок (звичайно з додатковим освітленням). Такі церемонії завжди перетворюють реальність у казку.

Виїзна церемонія може бути на зовсім іншій локацій, ніж основне святкування. Після вибору і бронювання локації Тобі варто обрати церемонімейстра. Це може бути офіційна особа – працівниця РАЦСу, так і окремо замовлена ведуча. Ти мрієш про індивідуальний сценарій, ідеально підібрану музику, особливі виходи з дітками, пелюстками чи свідками? – Тоді окремо замовлена ведуча для Тебе!

Після вибору свого церемонімейстра:

– врахуй акустику місця проведення і обери необхідне технічне забезпечення (колонки, мікрофон, спеціальне освітлення і т.д.);
– узгодь моменти і місця виходу нареченого, нареченої і свідків;
– подумай про обслуговування і частування (легкі закуски, різноманітні нарізки, фрукти та напої)

– домовися про трансфер гостей.

♥ Банкет

Питання “Як організувати весілля ?” практично в усіх асоціюється з питання “Як вибрати весільний зал ?”. Закладів для святкування весілля у Львові є дуже велика кількість: старовинні, сучасні і концептуальні, затишні сімейні і просторі для великого святкування, в центральній людній частині і в тихій парковій зоні. Тому найперше, що потрібно – розуміти на яку кількість осіб потрібен бенкетний зал і якими є основні побажання: інтер’єр, кухня, територія. 

весілля у Львові під ключ

весілля в шатрі Львів (1)ресторани Львова на весілля (1)

Як організувати своє весілля в альтернативних локаціях?

Для Тебе і Твоїх гостей можуть стати цікавішими такі альтернативні локації, як літні майданчики, парки, музеї.

Весілля у Львові і весільне агенство  як організувати весілля - організація весілля під ключ (2)

як організувати цікаве весілля організація корпоративу Львів (2)

В цьому випадку Тобі слід:

– дізнатись про умови тої чи іншої локації;

– обов’язково підписати договір;

– врахувати всі обмеження, що існують на таких локаціях: триваліть бенкету, гучність,  можливість посторонніх осіб, обмеження напруги в електроенергії, можливі доплати за користування каналізацією чи електрикою, важкодоступність, погодні умови та інше.

– вибрати кейтерингову компанію, яке займеться частуванням гостей і обслуговуванням;

– вибрати та забронювати ведучого святкування, музичний гурт чи Dj, декораторів-флористів, розважальну програму (міми, фокусник, шаржист, виступи танцюристів та шоу-програми), пекаря торту та солодощів на кенді-бар, аніматорів для дітей;

– знайти і замовити необхідні меблі: столи, стільці, коктейльні столики, диванчики; скатертини і серветки; посуд і столові прибори;

– замовити алкоголь. Це можна зробити, як через кейтерингову компанію, так і самостійно. Тільки спочатку радимо уточнити з кейтеринговою компанією чи передбачається платня за кожну відкриту не їхню пляшку алкоголю;

– скласти основний таймінг весільного дня та для підрядників;

– створити схему розміщення на всіх зонах;

– узгодити з кейтеринговою компанією точні години і тривалість подач, вид посуду, в якому буде подаватися їжа, розміщення алкоголю: на основних столах чи роздаткових столиках;

– узгодити всі технічно-організаційні моменти з замовленими службами.

 

      Якщо Ти хочеш, щоб організація весілля від А до Я, пройшла з мінімальними затратами Твого часу, сил та енергії,  і все приготування до весілля залишило приємні спогади – звертайся! Ми із задоволенням організуємо Тобі найдушевніше святкування у Львові!

 

Натиснувши на посилання, Ти зможеш прочитати більше про:

Організація весілля “під ключ”

Весільний координатор 

Організація корпоративу у Львові

Організація сюрпризів і освідчення

Виїзна церемонія Львів

Дівич-вечірка у Львові

 

Ти можеш за телефоном 098 101 75 75  або  за допомогою e-mail: info.semri@ukr.net

Також будемо раді зв’язку через мережі Facebook та Instagram