Організація сучасної виїзної церемонії або весілля для двох у Львові
Виїзна церемонія у Львові, на щастя, вже давно прийшла на заміну стандартної розписки у РАЦСі.
Весілля – це свято кохання, день тепла обіймів і відкритих сердець. А ще це день неповторної події – клятви закоханих.
Що Ти отримаєш, замовивши послугу “організація виїзної церемонії” від SEMRI wedding agency :
♥ Детальна консультація по організації розписки
♥ Формування бюджету під Твої побажання
♥ Підбір фото-відеозйомки, музичного супроводу, декору, кейтерингу, послуг краси, розваг і т.д.
♥ Запис на бажану дату і час розписки
♥ Бронювання локацій для фотосесії-прогулянки
♥ Бронювання столика для святкового обіду чи вечері
♥ Підбір реквізитів (весільного букету, бутоньєрки, келихів, свічок і т.д.)
♥ Бронювання локації для урочистого вручення свідоцтва на виїзді (за бажанням)
♥ Замовлення транспорту
♥ Бронювання готелю для Тебе і Твоїх найближчих
♥ Організація відпочинку день перед подією
♥ Погодження організаційно-технічних моментів з усіма замовленими службами і супровід весільного координатора під час розписки
Контактуй і Ти отримаєш детальну консультацію, де дізнаєшся, як може відбутися Твоє весілля для двох або святкова виїзна церемонія !
Замовити послугу організації виїзної церемонії у Львові, Ти можеш вже зараз за телефоном 098 101 75 75 або за допомогою анкети для підрахунку вартості.
Також будемо раді зв’язку через мережі Facebook та Instagram
Які переваги має урочиста виїзна церемонія у Львові? Їх є цілий ряд! Адже так Ти обираєш:
– Локацію за будь-яким побажанням (парк, берег річки чи озера, тераса на даху в центрі Львова чи мальовнича територія закладу основного святкування).
- – Час церемонії.
- – Церемонімейстра, який створить індивідуальний сценарій з вашою історією кохання, а не прочитає стандартний текст з РАЦСу. До речі, на виїзних церемоніях ведучі можуть спілкуватись англійською, польською, російською чи іншими мовами.
- – Музичний супровід (скрипка, арфа, саксофон, квартет, оркестр чи Dj) і обрати улюблені треки на вихід нареченої, нареченого, свідків, момент оголошення чоловіком і дружиною.
- – Оформлення (арки чи конструкції, квіти чи зелень, стільці, доріжка, столик для вітань, пелюстки для зустрічі – все за Твоїм бажанням).
- – Частування – шампанське, безалкогольні напої, легкі закуски і тоді святкова вечеря в колі рідних, повноцінний кейтеринг чи свято для двох.
- – Кількість гостей, а не дотримуватись суворих рамок РАЦСу.
- – Чи хочеш задіяти спецефекти та деталі для WOW ефекту: важкий дим, холодні фонтани, конфеті машини, 3D mapping show, професійне світло та направні промені.
- – Як буде виглядати вихід нареченої. Можна вийти з батьком, дружками, самостійно чи вдвох з нареченим. А ще на коні, човні, з дівчатками балеринами чи ніжними flower-girl, які посипають пелюсточки.
- – Подачу обручок (в скрині, валізі чи іншому реквізиті в тематиці свята). До речі обручки можуть ефектно винести/вивезти молодші братики чи племінники.
- – Говорити обітниці чи подяки.
- – Традиції, які хочеш добавити: прощання з дівочим прізвищем, посадку дерева, підпис вина та ін.
Всі пошуки, домовленості, продумування сценарію дня ми з легкістю візьмемо на себе, поки Ти з коханим будеш насолоджуватися підготовкою до важливого дня.
Як ми працюємо:
- – швидко. Можемо організувати виїзну церемонію буквально за кілька днів. Поки Ти проводиш час з коханою половинкою чи рідними, ми обдзвонює всіх підрядників, замовляємо послуги та домовляємось.
- – якісно
- – з індивідуальним підходом до кожного. Щоразу ми формуємо бюджет і пропозицію під побажання наречених, а не нав’язуємо шаблонів.
Як розрахувати вартість виїзної церемонії у Львові?
Вартість проведення урочистої виїзної церемонії залежить від того, що саме Ти плануєш з коханим, які у Вас побажання, на що потрібно акцентувати увагу.
Тому, якщо Ти хочеш отримати підрахунок, заповни АНКЕТУ і ми надішлемо Тобі індивідуально сформований кошторис.
За скільки часу потрібно звертатися?
Звертатися бажано одразу, як тільки вирішили влаштувати виїзну церемонію.
А от щодо документів, є свої моменти. Про них детальніше читай ТУТ
Переходь за посиланням в статтю про поради для проведення весілля для двох. Таке маленьке весілля надзвичайно рамантичне і прекрасне: урочиста розписка в одній із трьох атмосферних локацій для укладення “шлюбу за добу” у Львові з романтичною вечерею чи фотосесію-прогулянкою.
На все життя запам’ятається саме той момент, коли звучать заповітні слова з вуст коханої людини. Це унікальна можливість відчути енергію один одного, подивитися в очі і сказати коханій половинці те, чого б ніколи не хотіли робити при сторонніх. А ще щоб друзі та рідні змогли стати частинкою вашої радості. Тому, якщо Ти з коханим плануєте виїзну церемонію з гостями або лише для двох, ми із задоволенням втілимо Вашу мрію про казковий день в реальність!
Такий романтичний і незабутній спогад на все життя вартує, щоб зробити свою весільну церемонію особливою.
Замовити весільні послуги “Організатор весілля “ ,
“Весільний координатор Львів” ,
“Виїзна церемонія у Львові”,
а також “Організація освідчення – сюрпризу” ,
“Організація дівочої вечірки (дівішніка) у Львові”
Ти можеш вже зараз за телефоном 098 101 75 75 або за допомогою форми.
Також будемо раді зв’язку через мережі Facebook та Instagram