Послуга “координатор весілля Львів” – лише для тих, хто цінує свій власний час і бажає передусім отримати якість в організації свят без невдалих експериментів!
Хто такий координатор весілля?
Професійний весільний координатор, як особистий асистент молодят, не просто знає всі деталі побажань наречених, але й уміє грамотно порадити, проконсультувати на основі досвіду, а в день весілля проконтролювати й забезпечити безперебійну роботу всіх підрядників з дотриманням попередньо погоджених таймінгів та схем.
Що входить в послугу «Координатор весілля Львів»
або що робить весільний координатор ?
Наша робота поділяється на 2 етапи: робота ДО весілля та В ДЕНЬ, де акцентом є весільний день
1) до весілля:
♥ Консультація наречених та батьків стосовно організаційних моментів святкування.
♥ Складання документації: детальний таймінг весілля, схема-розстановки столів.
♥ Виїзд до ресторану, складання меню, консультація по виборі алкоголю.
♥ Виїзд на локацію виїзної церемонії і консультації щодо правильного її планування.
♥ Допомога в пошуку та бронюванні локацій для фотосесії, підготовка запасного варіанту на випадок дощу.
♥ Погодження організаційно-технічних моментів з підрядниками, які обслуговують весілля.
♥ Дзвінки до всіх підрядників напередодні весілля, уточнення з кожним весільного плану, а також часу і місця їх прибуття.
♥ Допомога нареченій в організації власного часу перед весіллям і в день весілля.
2) в день весілля:
Весільний ранок:
♥ Контроль приїзду візажиста, перукаря, фото- відеооператорів та ін.
♥ Контроль доставки букету нареченої і бутоньєрки нареченого.
♥ Контроль вчасності приїзду та оформлення весільного авто.
♥ Перевірка готовності реквізитів для викупу, благословення, детальний інструктаж рідних.
♥ Допомога із проведенням весільних традицій (благословення, викупу, шлюбу та ін.).
Фотосесія:
♥ Контроль готовності локації.
♥ Супровід координатора.
Вінчання:
♥ Перевірка готовності реквізитів, наявності необхідних документів.
♥ Інструктаж наречених, свідків та рідних.
♥ Збереження реквізитів та документів.
Виїзна церемонія / Прийом – аперитив / Урочиста зустріч:
♥ Контроль вчасності приїзду підрядників.
♥ Контроль підготовки оформлення локації, монтажу технічних служб.
♥ Перевірка справності роботи техніки.
♥ Перевірка готовності аперитиву / фуршету.
♥ Перевірка готовності реквізитів.
♥ Зустріч гостей та знайомство з локацією.
♥ Детальний інструктаж наречених, рідних разом з ведучим.
♥ Подача реквізитів в потрібний час.
♥ Контроль роботи офіціантів: роздача аперитиву, приймання квітів, подарунків.
Банкет:
♥ Контроль готовності банкетного залу: розміщення столів та стільців, сервіровка, чистота в зонах, кондиціонування та відсутність зайвих ресторанних реквізитів.
♥ Перевірка згідно кошторису замовлених послуг декору, музично-технічної частини, справності роботи техніки, перевірка роликів, музичних записів.
♥ Координація з адміністратором щодо контролю роботи офіціантів, виносу страв в ресторані згідно складеного меню, всього привезеного з кладової, подачі весільного торту, дотримання порядку та чистоти на всіх частинах банкету.
♥ Координація роботи ведучого, музикантів / Dj та інших підрядників і запрошених артистів. Погодження роботи з кожним, контроль вчасності їхніх виступів згідно сценарію святкування.
♥ Розкладання банкетних посадкових карток, перевірка плану розсадки гостей.
♥ Зустріч гостей, допомога їм при необхідності з розсадкою і вирішення їхніх поточних питань. Контроль обслуговування гостей.
♥ Контроль за оформленням першого танцю: важкий дим, розміщення та часу запуску холодних фонтанів / конфеті / мильних бульбашок / штучного снігу та ін.
♥ Вирішення організаційно-технічних питань з виконавцями свята.
♥ Постійна присутність для миттєвого реагування в разі необхідності.
3) в день весілля по завершенні:
♥ Розрахунок із підрядниками.
♥ Збір та передача нареченим / батькам реквізитів з традицій, квітів, габаритних подарунків, відомостей про оплату гонорарів і т.д.
«Якість передусім! » – таке наше кредо в роботі. Ми хочемо, щоб таким воно стало для кожного виконавця у весільній сфері, а особливо для весільних координаторів!
Послуга ” Координатор весілля Львів ” можлива також для інших міст з врахуванняс часу та тривалості добирання до місця святкового банкету.
Будемо раді надати вам детальну інформацію. Також ви зможете залишити запит у розділі контакти або на нашій сторінці Facebook чи Instagram і наш менеджер обов’язково зв’яжеться з вами.
Незамінність весільного координатора полягає у тому, він повністю бере на себе організаційні клопоти, що завжди виникають під час планування і проведення свята. Також Ви можете скористатися нашою послугою “організація урочистих та ділових заходів“, перейшовши за посиланням.
У сучасному світі час – це те найважливіше, що ми можемо подарувати своїм рідним!
Даруйте турботу рідним! А свята нехай приносять лише радість!
Молодята, дозвольте, щоб ваше весілля стало справжнім днем щирих почуттів, щастя та радості для вас і для дорогих вам людей!
А втілення своїх весільних мрій довірте своєму wedding planner львів! Якщо вас цікавить, яка ціна на послугу “координатор весілля Львів”, залиште заявку і ми вам передзвонимо.
Власне під пильним керівництвом координатора весілля створюються свята справжніх мрій. Тому до нас звертаються ті молодята, які хочуть, щоб весілля стало таким, як вони собі задумали, а рідні з комфортом і спокоєм змогли розділити радість неповторного дня.
Ми розуміємо відповідальність, яку Ти покладаєш на нас, довіривши свої мрії, і щиро вдячні за цю довіру. Тому щоб Ти сповна насолодилась весільним днем разом з коханим та рідними, наші координатори стануть очима для контролю, вухами для надокучливих телефонних дзвінків і діями оперативного вирішення будь-яких проблем і несподіванок.
Замовити весільні послуги “Організатор весілля” ,
“Весільний координатор Львів” ,
“Wesele we Lwowie” ,
а також “Організація освідчення – сюрпризу у Львові” ,
“Виїзна церемонія у Львові”,
та “Організація дівочої вечірки (дівішніка) у Львові”
Переглянь портфоліо наших робіт і познайомся з тими, хто вже довірив створення своєї весільної казки нам.
Кілька відео з робочого backstage:
Замовити послугу “весільний розпорядник Львів” Ти можеш за телефоном 098 101 75 75 або за допомогою e-mail: info.semri@ukr.net
Також будемо раді зв’язку через мережі Facebook та Instagram
Переглянути послуги
“Організатор весілля” ,
“Весільний координатор Львів” ,
“Виїзна церемонія у Львові”,
“Організація дівочої вечірки (дівішніка) у Львові”,
а також “Організація освідчення – сюрпризу у Львові”